Nelly Bokestig Engberg

Datorstrejk

Publicerad 2009-09-08 14:48:28 i Allmänt

har en fundering på om jag ska börja lämna datorn helt och hållet på skolan
på eftermiddagarna och bara ta hem den över helgerna. det är ju så satans
skönt att inte sitta vid den 24/7.  och så blir det när den är hemma, vare sig
jag vill eller inte.

plus att då behöver jag inte frakta arslet av mig med alla datorväskor, laddare
osv med mig varje dag så kan jag ju faktiskt bespara ryggen massa skitbärande
varje dag. har ju haft problem enda sen jag började gymnasiet så det lär ju
garanterat hjälpa.

hm.. ska testa den här veckan ut iallafall och se om jag överlever.
vi har ju faktiskt två datorer till hemma också..
den enda jag behöver fraka är kameran och kamerasladdaen. men det är lugnt.
den väger ju hela 110g eller något sånt där har jag för mig.

att bero på det ska jag visa massa örhängen jag köpte igår, massoooor.
hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela