Nelly Bokestig Engberg

det här med att småäta..

Publicerad 2009-09-02 19:07:37 i

jag småäter i stort sätt jämt. speciellt när jag är hos pappa!
och det är så sjuka saker. normalt folk brukar äta typ mackor
eller något med jag äter allt som borde vara asäckligt egentligen.
det låter iallafall äckligt när man hör det.
typ sådna här hung'ups som gravida brukar ha. haha

t.ex
kalaspuffar utan mjöl eller fil

fetaost utan någonting till


Är det bara jag som är såhär eller finns det fler där ute med mig?

Kommentarer

Postat av: HAHAHA

Publicerad 2009-09-02 21:34:01

HAHAHAA ååh du är sjuk ibland :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela