Nelly Bokestig Engberg

Fredag

Publicerad 2009-09-25 12:16:07 i Allmänt

snart é de fredagsmyyys. om det så är det sista jag gör (8)

idag så ska jag göra en sak som jag inte har gjort på 100 år känns det som.
jag ska köpa Chips! souerceam för att vara mer exakt. med dipp. och dricka.
sen ska jag äta tills jag mår illa och ser skengravid ut. känner redan njutningen.

så nu till den stora frågan.. hos pappa eller mamma?
känner att jag har svåra problem att ta itu med.

det är smidigt att vara hos mamma iom att jag ska vara hos Petra vid 2tiden
imorgon om det är fint väder.. och så ska jag till Johannes på eftermiddagen
på middag och sådär. ska gosa sönder Alva som kommer dit :') varför är
bäbisar så söta?

stavar med bebis eller bäbis förästen? eller beror det på vilken dialekt man har? 8-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela