Nelly Bokestig Engberg

gårdagen

Publicerad 2009-09-12 12:53:00 i Allmänt

igår blev en sån här läskigt skön dag.
vi såg på film på engelskan, på lunchen gick jag och mamma på bodypump
och när jag kom tillbaka till skolan så fick vi sluta. Helt okej! jag och tess
gick på stan och sen tog jag en lång powernap tills Johannes kom.

Mamma och Jimpa åkte bort så vi gjorde wook och såg på idol, tog ett bad
och kikade på Mamma mia :') världens bästa film. johannes tyckte inte att
vi borde göra en duett med "lay all your love on me".. förstår inte varför...
med lite tjat så går det nog in.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela