Nelly Bokestig Engberg

God morgon :')

Publicerad 2009-09-03 09:42:29 i Allmänt

nu har jag fått tillbaka min dator.. ominstallerad :(
pappa var iallafall snäll och sa att jag skulle få en extern hårddisk av han som jag
kan föra över alla grejer på. vet inte hur mycket bilder jag fick radera för att dom
viktigaste skulle få plats på (H:). menmen, jag visste ju trots allt att det var en
skoldator innan så jag får väl skylla mig själv.

nu sitter vi iallafall med Administration A första lektionen. tycker att alla sådna här ämnen
vi har nu är intressanta så jag ser inget större problem i det.
idag är vi hela 5 stycken i klassen! yeey 8-) varav 3 stycken sitter och hostar runt omkring
mig så jag försöker att hålla mig undan så gott det går. jag vägrar att bli sjuk nu.

nästan vecka så åker jag nog ut på praktik. äntligen! det här läsåret kommer att gå på en räkmacka.



hehehe.. rolig jag var.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela