Nelly Bokestig Engberg

God morgon :')

Publicerad 2009-09-01 10:07:25 i Allmänt

idag var en sån där morgon som egentligen inte ska få hända.
johannes pappa ringde så vi klev upp och mötte han, gick ut med Skrållan osv..
så kommer vi in och inser att klockan är 06.20?!
trodde jag skulle dö. hade ställt klockan på 7 så jag hade kunnat sovit i en hel timme
till! fatta de, en timme!

aja. lite extra morgon mys iallafall innan duschen kallade.
nu sitter vi på våran första lektion i Organisation och Ledarskap. tror att det kommer
bli ganska roligt faktiskt. jag gillar Chrillerille trots att han är lite yr ibland.

förhoppningsvis kommer J och äter lunch med mig och tess sen och i nästa lektion
så ska jag och Erica få vårat pris som vi vann förra veckan. lär ju vara typ en biobiljett,
menmen. jag klagar inte för vi var bäst. bäst bäst bäst.

inte bättre.

utan BÄST.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela