Nelly Bokestig Engberg

hos pappa

Publicerad 2009-09-02 17:25:58 i Allmänt

just nu sitter jag hos pappa, blir här tills på fredag. dagen har varit helt kanon.

Vaknade med J :-*
Genomgång av idrotten 20 min.
Birsta med Tess och Simon.
Organisation och Ledarskap.
Stan. handlade underkläder, sådna där bekväma som jag inte äger ett enda par av.
nu kommer jag aldrig ha ngt annat istället.
Hem.
Åt en glass.

MEN JAG ÄR SÅ ARG!!! igår på ledarskapen skrev jag verkligen världens
bästa uppsats på en inlämningsuppg som vi skulle göra. Seriöst, den var
verkligen grym. och Tess såg att jag gjorde den och idag så finns den inte?????
det enda som fanns kvar var rubriken till den. alltså sånt här får inte hända!
finns de inget program som gör att allt man skriver sparas automatiskt?
nu tänker jag vara hatisk ett litet tag..
och jag tänker INTE skriva om den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela