Nelly Bokestig Engberg

Höst

Publicerad 2009-09-24 11:00:56 i Allmänt

Höseten måste vara den bästa årstiden på hela året.
Allt är så fint. Kylan börjar smyg sig på så man måste ta
fram både jackor och halsdukar. Man kan börja använda alla
snygga stövlar och skor som man har väntat på hela sommaren.
Den bästa känslan som finns är att gå ut med Skrållan på
morgonen då det är sol och löven ligger hela backen. Då jag kan
se min egen andedräckt och sen krypa tillbaka ner i sängen i
en varm famn som viskar de små orden i mitt öra.





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela