Nelly Bokestig Engberg

Idol, trasig mobil och chokladbollar.

Publicerad 2009-09-24 11:07:32 i Allmänt

Igår var jag på så grymt dåligt humör att det inte går och beskriva.
Jag skulle tanka in musik i telefon och så fanns det uppdateringar jag
inte hade gjort så jag tänkte göra det på samma gång.
Mobilen uppdaterar och ska startas om och när den startas om så står det
"sätt i ett giltigt simkort utan pinkod".
trodde jag skulle döda någon. men jag fick till det till slut efter ett antal timmar
av frustration så jag kunde somna med ett normalt humör.. och grymma uppdateringar!

Idol fick bli kvällens underhållning med chokladbollar och te som tillbehör.
Jag gick en riktig långpromenad med Skrållan under eftermiddagen också
så det kändes bra.

Just nu så ligger hon på min arm så det är lite svårt att skriva men.. 8-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela