Nelly Bokestig Engberg

Igår och Idag

Publicerad 2009-09-13 14:55:17 i Allmänt

ååh. ni förstår inte hur mysigt det har varit. inte ett enda gnäll!
helt otroligt, allt var bara roligast i hela världen. lillen.. men det
är nog inte långt kvar tills vi ses igen :) höstlovet skulle jag kunna
tippa på.








dag två..





världsmys. johannes var förbi igår och så kikade vi på "superhjältarna"!
sen när vi skulle sova så blev de "de tre musketörerna" med kalle anka, långben och musse
i min säng. han verkade tycka att det var helt okej!

imorse så vaknade man vid 7 sen låg man och stäckte sig till halv 8. mycket duktig
bebis om man frågar mig. sen så gick vi ut och lekta på södermalms skola, ritade och
byggde en koja som man fick gömma sig i och sen så sov man middag. Jonny och Berndt
kom och väckte han och då blev det biteline för hela slanten, och plättar!
köket såg inte riktigt ut som innan då vi var klara. men 6 bokestigare och en hund gör att
det hela blir ganska självklart.

nu ska jag göra muffins/sockerkaka och slicka ur smeten. so long

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela