Nelly Bokestig Engberg

irriterad

Publicerad 2009-09-28 19:12:39 i Allmänt

idag är jag nog irriterad på allt och alla. okej inte alla men. gaaaah. jobbiga människor.

Näe jocke jag vet att det heter PANT. ibland skriver man för fort.
och nu vet att jag att du tänker "men jag skojja ju bara" men näe. gö int dääää.
stör deeej på dom härr flestavgnignarnja iselleeet.

Jag kommer inte kunna börja jobba riktigt i birsta förrän jag blir 18 för där är det tydligen lag på de.

Egypten blir förmodligen inställd för att Berndt inte kan. Åker inte han åker inte Nicole och Jonny.
Åker inte dom så tycker Samsa att det inte blir nå kul med bara Jimpa som kille. Då vill han fira
sin 40 årsdag på något annat vis. Det blir inge kul för Frida att åka själv med alla barnen utan Berndt.
Med andra ord blir det ingen rolig födelsedagspresent för henne heller.
.....................JAG FYLLER OCKSÅ ÅR? Det här var även MIN 18års present. gå. och. .......

Mamma ville ge mig en resa iallafall så jag kunde åka med mina kompisar eller Johannes
men antingen så får dom inte, vill inte eller så har dom inte råd.
JAG PALLAR INTE SVERIGE LÄNGRE!!! Jag vill åka till solen och havet nuuuuuuuuuuuuuu!!!


Insåg igår att i hela mitt liv så har Bisse fått göra precis hur han vill och FÅTT alla dyra saker
så som moped, gitarrer osv. Jag har betalat varenda liten mössa i min garderob själv och alla
materiella saker.
Jag fick liksom ta alkoholtest när jag kom hem från en kväll på Gårn när jag gick i sjuan
och nu kommer dom på Bisse med att ha fest och supa och dom säger inte ett ord?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela