Nelly Bokestig Engberg

Lagerhaus

Publicerad 2009-09-14 17:55:43 i Allmänt

jag har alltid trott att lagerhaus stavas lagerhouse. ack så fel jag hade.
jag har nu gjort mig hemmastadd i min nya jobbtröja. den är mysig. jag gillar tyget.
och framförallt långärmad så jag slipper frysa ihjäl.

första dagen idag, hade riktigt roligt. fick göra veckans säljarbord och fixa om i butiken.
hur kul som hellst. och framförallt så fick jag vara kreativ och det var ju det jag ville från
början. två dagar i veckan. det här året kommer att springa iväg utan att jag ens kommer
hinna reagera på det.

nu har jag ont i fötterna. gå i platta converse utan att sitta en sekund på hela dagen är
inte bra när man inte är van så nu är loverboy påväg hit för att massera dom och ta hand
om mig. hihi, världens bästa loverboy.
ska tvinga ut han på en långpromenad också runt sidsjön eller upp till södra berget i finvädret.
så ska han få ta hand om mig ännu mer efter det. bra plan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela