Nelly Bokestig Engberg

ledig

Publicerad 2009-09-18 16:19:22 i Allmänt

idag fick jag reda på att vi var ledig.. när jag redan hade åkt in till stan.
menmen. jag sorterade lite jackor och hängde upp hos pappa. slängde
min vita vinterjacka i tvätten osv. nu är det ju bara att vänta på kylan tills
man äntligen får använda dom!
träffade loverboy en snabbis på hans lunch. det behövdes, saknar honom redan :(
sen på bussen kom fredde. gud vad man märker vilka som är sina riktiga vänner
nu flera år senare när man slutade högstadiet. det spelar ingen roll om vi så inte
skulle träffas på 20 år och vi skulle vara lika nära varandra iallafall. det känns bra.
man blir alltid lika glad över att träffa sådna :)

nu har jag svullat och kollat på Mtv's music awards. riktigt nice.
tog massa bilder förut som jag tänker lägga in men jag har glömt sladden. rip bilder
för idag.

Kommentarer

Postat av: desiree

Publicerad 2009-09-18 16:26:56

hej såg du kommenterat min blogg, så tänkte jg kunde svara här. om du vill hä hjälp med din blogg kan jag rekomendera att du pratar med Carro för hon kan verkligen de där hon är mycket bättre än mig :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela