Nelly Bokestig Engberg

lördagen..

Publicerad 2009-09-28 21:25:15 i Allmänt

bättre sent än aldrig.

I lördags så var det födelsedagsfika hos Petra! efterlängtat umgänge vill jag lova.
Det fanns hur mycket gott som hellst. Vi satt ute i solen (och molnen) på filtar och
hade som en liten picknick på hennes baksida. Totalt min grej!





På eftermiddagen så åkte jag på familjemiddag hos Loverboy. Mysigt värre.
Sen åkte vi hem, kom på min bror om att ha fest.. Slängde ut dom och så
blev det bad och film. Helt okej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela