Nelly Bokestig Engberg

lördagen..

Publicerad 2009-09-22 10:16:47 i Allmänt

good morgon. förlåt för frånvaron! jag har varit alldeles för upptagen med min lover
för att sätta mig vid datorn.

i lördags iallafall. åkte upp på 7 sins och kikade på när Jimpa tatuerade. SÅ JÄVLA COOLT.
han är gymt duktig. och nu ska jag också ha en(!).. hehe. en pyttepytteliten, men jag tycker
om den. den kommer stå för alla som står mig nära :) fast jag säger inte vad än.
med tanke på att jag inte vill ge min far en hjärtinfarkt så väntar jag nog tills jag blir 18. inte
för att den kommer synas men iallafall.

på natten kom Johannes förbi och så har jag varit upptagen med han tills typ.. Nu!

 
 
mamma kommer älskar mig för dom här bilderna.. hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela