Nelly Bokestig Engberg

måndags..

Publicerad 2009-09-22 10:48:46 i Allmänt

Jobba jobba jobba. Vi har ljusveckor nu så det är 30% på alla ljus och tillbehör.
Stod och packade upp luktljusen i 2-3 timmar så min huvudverk gick inte att beskriva.
Men det är alltid kul att hålla på och pilla och filura runt där. nya saker varje vecka :)
innan sista oktober så flyttar vi med ut till Birsta så ni får passa på nu ni som bor i stan
innan vi lättar lasset och åker iväg.

Bokade en tid uppe hos frisörerna åt mig och min moster tills på fredag. med färg dessutom.
har ingen som hellst aning vad jag ska göra, vet bara att jag vill ha en lite varmare färg än
vad jag har nu. nu har ju det sommarblonda försvunnit så det ser lite kallt och stelt ut tycker jag.

Kom hem. gjorde en sockerkaksmet och mumsade på. det är ju så sinnessjukt gott!
Johannes kom. jag åt mat och sen gick vi på en långpromenad med Skrållan (som kom hem igår)!
har saknat henne som en tok :( kände mig som en massmördare imorse när jag lämnade
henne. Sen kollade vi på Svenska Hollywood fruar med Mamma. hahahaha. Anna Anka är min
nya idol. så jävla skön. förstår inte alla som sitter och blir irriterad. ta det som den humor det är!
efter det så kikade vi på Bert. det är nog den bästa serie som har gjort på barntv.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela