Nelly Bokestig Engberg

mohaha

Publicerad 2009-09-05 17:21:34 i Allmänt

jag kom på mamma, hon har Skrållan som bakgrundsbild på datorn.
tror att någon tycker om henne mer än vad hon vill erkänna ;)

nu håller jag på att göra mig i ordning iallafall. jag ska vidare till Jocke om
någon timme och fira Danne. lär ju bli helt kanon, eller kaos. det märker vi.
fick för mig att våga håret och nu när jag har gjort det så har jag ingen som
hellst aning om vad jag ska göra med det.. jaja, ilandsproblem.


Åsele 09

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela