Nelly Bokestig Engberg

mysdag

Publicerad 2009-09-08 08:55:47 i Allmänt

hej på er :)
igår så hade jag och johannes världens mysdag. hihi.
han lagade kyckling och ris och grejer med vitlöksbröd och sånt och sen så blev det
bad, film och sånt där på kvällen. vi sov till och med lite middag (a)
skrållan kom hem också så dagen var fulländad!

nu så sitter jag på skolan, har ledarskap igen. iom att förra uppgiften försvann från
min dator måste jag göra om det. lite tärt, menmen.
och dessutom måste jag hitta en vänlig själ som kan fixa internet på datorn hemma.
det är ju någon speciell inställning man måste göra för att komma åt trådlösa med skoldatorn.
kling kan nog vänta sig ett samtal i eftermiddag.. 8-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela