Nelly Bokestig Engberg

onsdag

Publicerad 2009-09-30 13:49:48 i Allmänt

igår efter spinningen så kom johannes och mötta upp mig utan att jag visste om det.
tyckte de var skitgulligt (a) vi (jag) gjorde sådna där sjukt goda pizzabitar med fetaost.
Jimpa hade handlat massa båtgodis också så det blev svullning på hög nivå. Med Idol
såklart :)

Johannes åkte iväg 6 imorse, trodde jag skulle dö när han väckte mig. haha. men jag kan
ju inte vakna utan min morgonpuss så det var värt det.
klev upp vid nio, käkade frulle, gick ut med Skrållan och åkte med mamma och Jimpa ner
på stan. kikade runt med johannes tills tess kom och nu sitter vi på ledarskapen.

ska vara med Petra efter skolan. OC maraton inväntas! sen ikväll ska jag övningsköra lite med
mamma iom att jag har min första körlektion imorgon! haha. jag är skitspänd. var så längesen
jag körde "riktigt". men det går nog bra. Benny är en pärla satt ;)

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-09-30 14:13:48

klart de kommer gå bra :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela