Nelly Bokestig Engberg

rubrik

Publicerad 2009-09-18 19:50:00 i Allmänt

jag har nyss sjungit karaoke med mig själv. OCH dansat. haha.
man är ju duktig på att roa sig själv. funderar på att söka till idol nästa
gång dom är i sundsvall.. skull passa mig va?

känn ironin...

bästa av allt är att jag har sjungt duetter med mig själv. låtar från grease, moulin rouge
och mamma mia och dansat ungefär som om jag har en partner. hade jag vetat hur man
filmade med min kamera hade jag gjort det. hahaha. det här är fördelen med att bo i hus.
man kan göra preciiis hur man vill utan att någon hör (förhoppningsvis). de é nice.
nämnde jag att jag kan ALLA dansteg till alla låtar också? just det. jag hittar inte ens på
själv. ska kirra moves till johannes också som han får lära sig. jag har väl sagt att jag
ska tvinga han till att ha det som partytrick tidigare? hehe. jag uppdaterar hur det går..

Nej men trevlig fredag hurrni :D

Kommentarer

Postat av: mia

Publicerad 2009-09-18 22:28:15

hahaha det lät precis som något bara du skulle få för dig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela