Nelly Bokestig Engberg

rubrik

Publicerad 2009-09-17 17:32:15 i Allmänt

hejhej.
idag har jag tillbringat dagen på lagerhaus.
passar perfekt nu när klassen är i borgvattnet.
kul att gå i skolan ensam liksom.. njet. det kommer hända en grej med butiken nu som jag
inte får gå ut med än men vi har iallafall haft fullt upp i idag så det är ju bra.
vill inte bli rastlös och börja dampa där som man kan göra i klassrummet 8-) hehe.

gick och åt lunch med johannes. sjukt god mat jag beställde.
jobbade på och nu så sitter jag hos pappa och äter bullar.
funderar på att äta det istället för middag, han kommer ju inte hem förrän ikväll satt..
bullar till förrätt. glass till middag. mazarin till efterrätt. det låter väl bra?
ska fundera på saken.


heeeeelt okej!

grey's kallar. vi hörs senare, om jag har lust :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela