Nelly Bokestig Engberg

såg ni erik på idol????

Publicerad 2009-09-30 23:46:23 i



Såg ni? alltså jag bara dör. jag ryser i hela kroppen verkligen, det här är helt jävla outstanding!
snacka om att ha allt. rösten, scennärvaro, charmen, utseendet, klädstilen. ALLT!
vinner inte ha hela alltet så ska jag aldrig se på idol mer någonsin.

jag har iallafall tillbringat min afternoon med La Petra. känner mig språklig idag.
vi hann med två OC avsnitt. Idol. Oskyldigt dömd och Idol del 2. haha. effektiva
tjejer. givetvis så fanns chips, dipp och godis till hans. Det kallas Lilllördag av en anledning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela