Nelly Bokestig Engberg

shoppinglycka

Publicerad 2009-09-12 12:57:29 i Shopping

jag skulle köpa ett par stövlar på Scorett men de var slut i min storlek för tillfället
så jag får vänta ett tag men då var jag ju tvungen att trösta mig med något..



minns att jag hade sådna här leopardmönstrade när jag var liten. fast i
både jacka mössa och vantar. minns hur stolt jag var över det! men jag
skippar jackan i år. den kanske får komma senare..

och nej min kära far, jag har inte rört pengarna som du satte in!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela