Nelly Bokestig Engberg

skippar det där med GOD morgon idag...

Publicerad 2009-09-04 10:44:44 i Allmänt

jag har ont i halsen, kan knappt svälja. så har det börjat tuttat fram
slembollar här på morgonen också. i love my life.
jag har inte lust att äta. då är det illa!!!
ska iallafall försöka trycka i mig lite hallonkräm, det fick jag alltid av
farmor när jag var liten så vi får väl testa. sen kommer jag att leva
på hounungste känns det som.

och jag missar spunken i skolan! åååååååh. nu tänker jag strejka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela