Nelly Bokestig Engberg

Söndagen..

Publicerad 2009-09-22 10:26:18 i Allmänt

vi låg och drog oss rejält. det är så sjukt mycket bättre att sova med någon än ensam!
på eftermiddagen gick vi på stan, kikade runt och fikade. cookie och daimtårta. mumma.

sen så bokade vi biljetter till "Flickan som lekte med elden". Den var grymt bra.
Personligen tycker jag att dom nästan skulle ha kunnat gjort två filmer av bara
den boken för att få med allt men alla de viktiga deteljerna var med och dom fick
med dom bästa scenerna osv så jag rekomenderar den verkligen!


filmen får 4+ och boken 5+!

Det ryktas om att trean kommer ut redan i november. Jag kommer grina när det inte kommer fler.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela