Nelly Bokestig Engberg

subway och marshmallows

Publicerad 2009-09-03 14:34:20 i Allmänt

go eftermiddag.
mötte johannes på lunchen idag, han bjöd på subway :') när jag inte trodde
att jag kunde tycka om han mer än vad jag redan gjorde! vi strosade runt ett
tag. träffade Jockes Sebbe. så söt att jag bara dör. jag ska också ha ett blåögt
barn med blont hår.

nu på lektion har jag och josefina gått runt på alla caféer i hela stan och gjort
en marknasundersökning om vilka deras tre mest sålda produkter är. vi ska tydligen
ha inspration till vårat efter fik här i skolan osv. men det var ganska kul faktiskt :)
nu när vi fick gå igenom fiket här på skolan så gjorde jag varm choklad med marshmallows..
inte helt fel alls!


(bild från google)

nu ska jag sluta blogga om vad jag äter, jag lovar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela