Nelly Bokestig Engberg

tisdag - idag

Publicerad 2009-09-22 10:54:49 i Allmänt

sådär. nu är jag ikapp för alla dagar. klev upp halv 7 imorse. kändes tungt
vill jag lova. fast efter jag hade duschat så kröp jag ner hos Johannes igen. hihi.
ett litet tag iallfall innan jag var tvungen att gå ut med Skrållan :)

Innan skolan så kilade jag ner på Traffiq. Fick alla böcker och inloggningar och bokade
min första körlektion. 1 Okt 17.15. Fyfan vad nice :D nästa vecka bara!
Jag ska ha körkort samma vecka som jag fyller 18. Så är det bara!

Sitter på ledarskapen nu. Gjorde nyss klart dagens uppgift så det blir chill för mig resten av tiden.
Det är nice. Det här är nog den roligaste kursen jag har läst!
Vi har Uf efter lunchen och då har vi ingen lärare så jag tänkte kila lite tidigare men jag ska
få ett pris kl. 15 i idrottshallen så det gick ju inte heller. Dygt. nu hinner jag inte träna idag heller
bara för de. Det suger hårt för det var över en vecka sen nu. Men så är det när man har hund.
Då får man gå ut och gå istället! ska börja ta morgonpassen istället så jag hinner hem efter skolan.

Jag och Lover ska göra en köttfärspaj senare. Jag älskar köttfärspaj. hehe. Är ensam
hemma också för mamma är i el stockholmo så det blir nog en mysdag för oss :)

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela