Nelly Bokestig Engberg

VÄRLDENS BÄSTA LOVERBOY

Publicerad 2009-09-15 16:42:25 i Shopping

Johannes kipnappade ut mig till Birsta idag.. Så köpte han dom lårhöga mockastövlarna till mig!!!
ååååh. min älskling :') världens bästa. jag kommer aldrig släppa den här killen. aldrig!


bästa av allt är att man kan ha dom på två olika sätt. jag är helt kär i dom.
och i mannen som gav dem till mig. kär kär kär. det är underbart, fantastiskt.
det går inte att beskriva. det är som att sväva på rosa moln, hoppas jag inte
spräcker dom bara med klackarna ;)

det enda jag måste göra nu är att sätta in en extrasula pga att dom är en storlek
förstora, men om dom inte kommer in igen så vill jag inte riskera att dom försvinner.

Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2009-09-15 18:56:11

Jag fick inte ens en 18års present av jerry ;(

Postat av: Martina

Publicerad 2009-09-16 18:06:52

Skorna gör mej ... jag vet inte hur jag beskriva men ja känner typ en känsla av total lycka :') hehe <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela