Nelly Bokestig Engberg

Världens vackraste kvinna - enligt mig själv

Publicerad 2009-09-18 19:22:24 i Allmänt

Nicole Kidman. Jag har sagt det förr och jag säger det igen.
Skulle jag se ut sådär hade jag inte gjort annat än att kolla mig i spegeln hela dagarna.

Jag sökte bilder från en av hennes första filmer "Lugnt vatten" men jag hittade inga bra.
Där är hon så fin så jag vill bara gråta! Rött lockigt hår och blek hy, näst intill helt osminkad.
det finns inget vackrare. det är det som är så coolt. hon är inte snygg eller söt utan vacker.
det måste ju bara vara det bästa utseende som finns.

Och en sån skådespelare sen. Det finns ingen film med hon som jag inte har sett och inte
har gillat. Moulin Rouge, lugnt vatten, the others, austrailia. listan kan göras lång.





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela