Nelly Bokestig Engberg

ååååh...

Publicerad 2010-04-05 20:21:43 i Allmänt

Nu ska jag skriva alla fel det är på mig just nu så ska ni få gissa sen vad det är för fel.

- Hostar
- Ont i halsen (så in i helveteee)
- Problem med lungorna, svårt att andas
- Snorar
- Ont i öronen, det slår lock
- Bihålorna
- Diarré
- Slemmar
- Fryser, konstant

Roligt liv man har va?
Lyckats varit vaken i ganska många timmar nu iallafall.
Har även varit ut på några turer i solen, något säger mig att solen
kan bota allt. Eller hur?

Ska till sjukstugan imorgon och se om dom kan hitta något.
Fan vad jag tycker synd om mig själv.
Dessutom har Jimmy åkt till Sthlm så jag kan inte leka med han. (roligt sällskap jag är btw)
Johannes är 28 mil härifrån.

Bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela