Nelly Bokestig Engberg

dagens

Publicerad 2010-04-01 16:54:29 i

Jag och Petra har varit på Birsta i över 4 timmar. Bra kompensation för
Bodypumpen som jag skippade. Försov mig lite, men så blir det när man
har en mysig pojkvän brevid sig.

Vi kikade på allt och åt lunch på donken, inte varje dag men gott var det.
Älskar deras cola. Haha.
Fick iallafall ett jättebra påskägg till Johannes så jag är helnöjd. Tänkte lägga
upp en bild men jag kom på att han inte har fått det än... Skulle bli lite fel om
han fick se det här innan.

Såhär knallade jag runt idag iallafall.


(foto utan bixt)
Skinnjacka, svarta converse och svart halsduk till.

Jag och Petra köpte värsta också. Vi som gick jag var "fattiga" hittade världens bästa
fattiglappströja. Kolla in lite senare så får ni se :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela