Nelly Bokestig Engberg

en sommardröm

Publicerad 2010-04-16 18:49:01 i Shopping

Mamma kom hem idag och oj så glad jag blev. Hon hade hittat den ultimata Nelly-klänningen.
En riktig sommardröm. Skolavslutning. Midsommar. Springa barfota på en sommaräng.
Den är helt perfekt. Mamma som jobbade på Lindex för många år sedan, innan jag föddes
till och med har ett Lindexkort som man kan handla på direkt. Alltså utan att betala med
vanliga pengar, plus att vi har 30% där på ett valfritt damplagg så imorgon när jag och
Petra åker till Birsta blir det att kamma hem denna skönhet.


Ser mig själv att flyga fram på små moln och klänningen fladdrar i den varma vinden :')
Sen fångar Johannes upp mig med en kyss i solljuset och säger att vi alltd ska vara
tillsammans.

Drömmar drömmar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela