Nelly Bokestig Engberg

fredag - klänningen

Publicerad 2010-04-09 15:33:33 i Shopping

Kom hem igår men jag var upptagen med att umgås med Jonny och Johannes.
Fick en bilsterio av Jonny i 18årspresent. Woho! Nu blir det partyroadtrip nästa gång.
Jonny bor i Schweiz så det blir lite försenat.

Men iallafall, jag och Johannes var på stan idag för att jag skulle köpa en gul klänning
på Hm (har visat den förr i här i bloggen) men den var inte lika snygg i verkligheten.
Det var dock den här, den var till och med bättre irl!


Mamma fick ett presentkort där igår på 100:- så jag fick det + att det kom
hem en 50:- kupong med posten så allt som allt så gick klänningen på 49:-. Helt okej!


Efter mitt kap så tog vi en fika på Coffée House, mysigt att bara vara med varandra
efter den här veckan :)
Nu är Johannes och tränar iallafall och jag väntar på Petra, vi ska bara säga hej innan
jag åker till pappa på middag.
Vi hörs senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela