Nelly Bokestig Engberg

helgen

Publicerad 2010-04-19 13:44:52 i Allmänt

Hehe, fråvarande tjej. Ska man kalla det att man har ett liv?

Fre - Skola, mys hos Johannes med Anton och Johanna.
Lör - Birsta med Petra, baka + tvtittarkväll med Petra, Mys med Johannes innan sömnen.
Sön - Birsta med Johannes, Middag hos pappa, Byta däck + sterio i bilen, mys hos Johannes.

Idag - Vaknar 06.00 av att Johannes telefon ringer...........................................................
Det var våran dag tillsammans, han tackade självklart Ja till att börja jobba klockan 7.........
Åkte hem till pappa och la mig och sov, käkade frulle ute på altanen med vovven. Åkte in till
stan och hämtade pappa och sen gick jag ut med Skrållan i skogen. Hon rymde in i en hästhage
och börja leka med världens störta häst.
Vet ni hur rädd man blir när min minihund springer tillsammans med en häst på 2 meter?
Fick lyckligtvis ut henne efter många om och men, sen var det bara att börja tvätta henne.
Fyfan, hästbajs och gegga överallt!

Nu sitter jag och kikar på Bella & Tyra show. Funderar på att äta ballerina...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela