Nelly Bokestig Engberg

hjälp

Publicerad 2010-04-19 15:02:37 i Allmänt

Okej, jag har ett problem. Den 8 maj så har jag och Johannes 1 år tillsammans.
Eller ja, det var då jag åkte till han första gången och kikade på film men sedan
den dagen har vi varit som fastklistrade så vi räknar faktiskt som att det var den
dagen vi blev tillsammans. På ett ungefär :)
Det är bara 3 veckor kvar nu, det är helt sjukt. Om 3 veckor så har jag bara haft
en person i tankarna i ett helt år.

Nu är det så att vi har sparat pengar till den här dagen i en burk som jag köpte på
Alla hjärtans dag, så istället för att ge varandra presenter så ska vi göra något.
Tur det iom att han fyller år veckan innan...
Men vi vet inte vad?
Cirka 1000 kr tänkte vi unna oss med och vi vill självklart göra det till en heldag.
Mat är inte inräknat i dom pengarna (kom jag på nu btw J ;)).

Finns det någon där ute med en kalasidé som vi jag göra på våran ettårsdag?

Min kärlek ♥

Kommentarer

Postat av: j

Publicerad 2010-04-20 09:35:08

vadårå?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela