Nelly Bokestig Engberg

Johannes ägg

Publicerad 2010-04-02 11:39:44 i Allmänt


Jag älskar att ge bort saker! Oftast så får jag ganska bra idéer så det kanske är därför,
att jag vet att dom blir glad. Det finns ingenting som går upp emot en glad vän, pojkvän
eller släkting.
Jag och Petra var verkligen runt överallt igår och köpte godis på olika ställen, hittade det
där lite störra ägget som är mellan det vanliga och gigantiska.
Tyvärr så har nog jag ätit mer än han ur det men jag är sockerberoende, inget att göra åt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela