Nelly Bokestig Engberg

kan inte hålla mig

Publicerad 2010-04-22 19:02:05 i Allmänt

Jag och Johannes ska på lägenhetsvisning imorgon!!!
MAMMAMIIIIAAAA, skjut ut mig :o :o :o


Lägenheten ligger på övervåningen i Betlehemskyrkan. Alltså på köpmangatan
mitt i stan. MITT I STAN. Helt galet.
Vi ska kika på den imorgon och vill vi ha den, då är den vår!




Lägenheten ligger på baksidan av huset på den här bilden. Den är en etta men med
eget stort kök och stort rum. Vi har inte sett någon bild eller något så allting ses för
första gången imorgon... Spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela