Nelly Bokestig Engberg

leopard

Publicerad 2010-04-14 17:13:07 i

Idag satt mig framför min garderob och fick för mig att jag skulle ha ett par leggins
eller strumpbyxor. Då jag är en riktig jeanstjej så var det inte hela enkelt men när
jag satt där och rotade och filosiferade lite så dök mina leopardstumpisar upp!
Hade helt glömt bort dom, har bara haft dom en gång tidigare.
Kan nog bero på att jag köpte dom i vintras då det egentligen var alldeles för kallt
för att ha på sig dem.



Hade givetvis svarta converse till som ni såg i inlägget nedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela