Nelly Bokestig Engberg

lill-lördag

Publicerad 2010-04-14 21:33:46 i Allmänt

Idag har jag varit duktig. Jag har sammsugit hela lägenheten och ställt iordning
alla skor i hallen, diskat, tvättat osv. Otroligt snällt av mig måste jag säga.
När Johannes kom så åt vi thaimat och gick på en prommis med Skrållan.

Nu har jag bakat finska pinnar åt oss så vi sitter och dricker te och mumsar på
de och choklad. En perfekt lill-lördag :)




Finns det något bättre än att promenera med sin pojkvän? Man går och
håller om varandra, pussas, håller handen och pratar och tittar på allt
runt omkring. Åh :')

Kommentarer

Postat av: Linn Källström

Publicerad 2010-04-15 00:43:31

ni är verkligen ett perfekt par. jag blir så glad av att se bilder på er. :) hihi

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela