Nelly Bokestig Engberg

lördag

Publicerad 2010-04-10 12:30:09 i Allmänt

God morgon :) Eller God dag. Vad ni vill.
Hade en jättetrevlig kväll igår iallafall, kul att träffa lite gamla ansikten :)
Jag och Petra gjorde oss i ordning tillsammans här hos mig innan och sen
så bar vi iväg till olika destinationer.
Var hos Jocke och Michaela till halv 11 ungefär och sen åkta jag och Johannes
hem och bakade turkiskt bröd som vi doppade i Tzatsiki. Så jävla gott.
Kikade på Moulin Rouge till det, den filmen är så jävla bra. Jag vet att jag tjatar
men gud.. Åh, allt är så himla vackert.

Försöker fortfarande övertala Johannes att vi också borde kunna kärlekslåtar till
varandra hela tiden, bara sådär spontant. Han verkar inte förstå vad jag vill förmedla
fram riktigt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela