Nelly Bokestig Engberg

lördag

Publicerad 2010-04-03 12:42:49 i Allmänt

Alltså igår... Tror aldrig jag har varit så dålig i hela mitt liv?
Jag låg och kallsvettades, mådde illa, svårt att andas, ont i halsen, hostade, huvudvärk
som var värre än alla huvudvärker jag haft i hela mitt liv tillsammans.
Började grina där ett tag för att jag hade så jävla ont i kroppen.
Vart kom det ifrån?
Tror att det berodde på en promenad som jag och Johannes tog.
När jag får lungproblem är det jätteviktigt att jag inte anstränger mig (kom jag på sen)
så jag tror att det var därför.
Låg sängliggandes från 6 på kvällen tills nu imorse. Lyckades somna runt 3-4 tiden iallafall.

Kännes mig fortfarande kraslig men idag är det bara lungorna, halsen och hostan
kvar så det är på bättringsvägen.
Isak kommer ju till mig ikväll så jag kan absolut inte bli sjukare.
Vi åker till Åsele imorgonbitti så det är det bara att vara pigg som gäller så jag orkar köra.

Nu ska jag åka till Johannes jobb för han glömde sin mobil här imorse. Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela