Nelly Bokestig Engberg

nu kör vi igen

Publicerad 2010-04-13 21:24:13 i

Matvanor och träning var det, gjorde ju kategorin för att jag skulle hålla
på det här och rannsöka mig själv.

Frulle: Te, Macka, Fil med musli.
Lunch: Sallad på skolan och havregrynsgröt med äppelmos hemma.
Middag:Pizza
Övrigt: Marabou och nu blir det fil och mackor igen.

Träning: Promenader med Skrållan, Body Attack (skjut mig!).

Längd: 170 cm.
Vikt: C 55-56 kg, inte vägt mig på ett par dagar nu men det är väl samma.
BMI: 19.3



Otroligt bra dag, dock är jag ashungrig och måste slänga i mig något fort.
Har mens också så en fet chokladkaka skulle inte sitta fel, ringer nog J och ber han köpa med
sig en.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela