Nelly Bokestig Engberg

onsdag

Publicerad 2010-04-14 11:42:57 i Allmänt

God dagens!
Jag och hjärtat såg på Wallander - Vålnaden igår och åt choklad. Så mysigt :-)
Klockan ringde vid 8 imorse, uscha. Ville verkligen bara ligga kvar i den där
varma famnen men ikket. Åt frukost och tog ut Skrållan på en lite längre tur än
vanligt. Det var så skönt i solen så jag kunde inte låta bli!

Idrotten började halv 10 och då var det powerwalk med stavar i 4 km.
Gick på golds efteråt och duschade och gjorde mig i ordning, dom har världens
bästa schampoo och balsam så man måste ju passa på.
Käkade lunch och nu sitter jag här med Tess och chillar, väntar på lektionen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela