Nelly Bokestig Engberg

onsdag

Publicerad 2010-04-21 21:15:35 i Allmänt

Livet blir lite lättare för varje stund med rätt människor runt omkring sig.
Igår så följde Johannes med ut till pappa och vi lagade mat och sånt där.
Det blev skola imorse, idrott och Psykologi A. Inte mig emot. Verkar vara
den enda i klassen som gillar det :o
Johannes kom och hämtade mig efter skolan och så åkte vi ut till pappa igen,
hjälpa han och handlade och hämtade hem Skrållan.

Nu i eftermiddag har jag blivit bjuden på Dragon House av Mr.J så livet känns
ändå helt okej. Det flyter sakta men säkert på som vanligt.
Johannes har även en systemkamera för 3 veckor nu så han tar kort på allt. Hm...
Ska man säga att jag får igen nu?


Ja just de, jag har tydligen ingen överläpp längre? Puts veck bortaaa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela