Nelly Bokestig Engberg

packa

Publicerad 2010-04-07 22:29:15 i Allmänt

Fick vara lycklig i några timmar iallafall innan jag började må bajs ingen.
Fast nu är det något annat, jag mår megailla. Vill typ spy, rapa, kvida i min
fosterställning för att sedan dö.
Men näe.
Jag ska packa, för jag ska åka hem till Johannes imorgon. Jag ska bli omhändertagen.
Skulle må bättre om han skulle vara lite söt där hemifrån och skriva lååånga facebook
inlägg om hur mycket han saknar mig, där han räknar ner timmarna tills jag kommer
hem och om hur hemskt det är att jag är sjuk.
Men det är tydligen bara vi tjejer som tänker på sånt.
En klok människa skulle säga att det räcker att han säger det till mig. Men jag, Nelly,
tycker att hela världen borde veta det.
Att Johannes älskar mig liksom.
Och att det är synd om mig.
Mest det kanske.

God Natt.
Imorgon åker jag till Sundsvall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela