Nelly Bokestig Engberg

soffliggandes

Publicerad 2010-04-02 15:23:15 i Allmänt

Åååååh, när jag vaknade imorse så kände jag hur min kropp riktigt stod emot mig.
Min hals känns tjock och jag har svårt att andas. Inte rätt tillfälle!
Tyckte synd om mig själv så jag proppade i mig massa chips och godis men efteråt
kände jag mig bara äcklig så nu har jag nyss tagit ett bad och gjort en ansiktsmask.

Skulle behöva diska, handla mat och bädda sängen men jag orkar verkligen inte.
Borde ta ut Skrållan nu när det är lite sol ute också men det känns som om att mina
ben väger ett ton.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela