Nelly Bokestig Engberg

söndag - Åsele

Publicerad 2010-04-04 19:55:26 i Allmänt

Go kväll!
Jag och Isak är framme i Åsele nu, det gick hur bra som hellst att köra. Nemas problemas.
Vi sov ut till 10 och åkte halv 12, var framme 10 i 3 med en paus i Sollefteå. Perfekt!
Väl framme så väntade en påskmiddag hemma hos mormor och morfar + efterrätt.
Hur grymt som hellst.

Vi packade upp och installerade oss för att sedan dra vidare till Berndt och pimpling på sjön
i eftermiddagsolen. Dom hade grillspett och krov med bröd. Är det inte godast när det grillas
över riktig eld?
På sjön var vi ett bra tag iallafall. Jag har till och med åkt skoter idag! Asroligt, har inte gjort
det i år så det var på tiden innan snön försvinner.

Dom hade ner trädet i ett pimpelhål - på riktigt, trädet är borta nu...



Skrållan och Roffe.

Alla barnen samlade!


Min röst är helt trasig så jag ska knarka te och halstabletter ikväll... Hörs imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela