Nelly Bokestig Engberg

söndag

Publicerad 2010-04-11 11:40:05 i Allmänt

Åh Nej. Ångest, sista dagen på lovet. Mamma :(
Men det är lugnt, känns som om att skolan kommer rulla på snabbt dom här
sista veckorna nu.
Nu ska jag iväg till garaget och putsa upp min moppe... Haha, det där lät inte ok.
Men pappas kompis vill troligen köpa den till hans dotter och jag behöver pengar
så det var ju helt kalas.
Kommer sakna den lilla jäkeln, tänkt alla utflykter jag och Petra har gjort med den
där. Huga, som en liten bebis.

Menmen, det är bara att härda.

Kommentarer

Postat av: petra

Publicerad 2010-04-11 13:16:53

OMG MAMMA!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela