Nelly Bokestig Engberg

still at school

Publicerad 2010-04-16 13:52:10 i Allmänt

Sitter fortfarande på skolan, lite drygt att fredagar är vår längsta dag. Men det är
Engelska B och Svenska B vilket är mina favoritämnen så det går bra iallafall.
Har nyss gjort en romananalys av 14 år till Salu, det är egentligen ingen roman
men vi kan ju hoppas på att hon inte märker de... Hehe. Vi fick välja teman på bok
och jag valde Män och Kvinnor och passar boken inte in på det så vet jag inte vad.

Insåg att det är fredag på riktigt alldeles nyss, vad ska man göra ikväll?
Lär ju bli hemma med doggen men. Imorgon ska jag tydligen till Övik och
hämta min kära broder efter hans spelning. Hm, aja. Det funkar nog det också.

Malin nämnde nyss för oss att det bara är 6 veckor kvar! 6 veckor skola då, 8 veckor
tills det är skolavslutning men efter att betygen är satta så finns det som ingenting kvar
att göra så det blir chill i 2 veckor. NICE!
Helt sjukt hur fort det här året har gått. Den 8 maj var det ett år sedan jag började träffa
Johannes? Ett helt år??? Galet. Jag fattar det inte. Känns som om att det var alldeles nyss
som jag och Petra var och badade i sidsjön 2008. Fattar inte.
Jag vill inte växa upp, får lite ångest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela