Nelly Bokestig Engberg

tisdag

Publicerad 2010-04-06 12:27:42 i Allmänt

Mmmmmhmmmm...
Ja, jag mår fortfarande skit. Apdåligt.

Just nu ångrar vad jag sa till Johannes innan jag åkte.
"Men nu kan du vara med alla kompisar, gå ut, göra saker som du missar
när du är med mig". Ajo, in my ass!
Så fort jag ringer så är det "Men du... Nu ska jag..." eller om man smsar så
får man svar en timme senare.

Ibland får man äta upp vad man säger.
Dock så stör jag mig bara för att jag är sängliggandes och inte har någonting att göra.
Tycker att han ska prata med mig 24/7 och tycka synd om mig hela tiden.
Aja. Man kan inte få allt här i livet.

Fast jag älskar dig iallafall :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela